Ferrari Pozostałe 2023 3.0 663 KM

Ferrari Pozostałe

Ropczyce (Podkarpackie)
886577...
Pokaż numer

1 554 620 zł

brutto
  • Dane techniczne
  • Wyposażenie
  • Opis
  • Sprzedający
  • Podobne oferty

Napisz do sprzedającego
Podanie adresu e-mail oznacza wyrażenie zgody na otrzymywanie od Domiporta Sp. z o.o. (administratora) informacji w ramach newslettera zawierających wybrane przez Domiporta Sp. z o.o. ogłoszenia portalu Autotrader.pl informacji w ramach newslettera zawierających wybrane przez Domiporta Sp. z o.o. ogłoszenia portalu Autotrader.pl przy wykorzystaniu między innymi metody profilowania. Twoje dane będą przetwarzane w celu wykonania wyżej wymienionej usługi. Administratorem danych osobowych jest Domiporta Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Krakowska 199, 38-400 Krosno. (rozwiń)
Administratorem danych osobowych jest ogłoszeniodawca czyli podmiot, którego ofertą jest Pani/ Pan zainteresowany w zakresie związanym z obsługą Pani/Pana zapytania. Wysłanie zapytania poprzez niniejszy formularz spowoduje, że Pani/ Pana dane osobowe zostaną przekazane do tego podmiotu. W celu umożliwienia Pani/ Panu korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną w ramach serwisu Domiporta.pl, w tym niniejszego formularza kontaktowego, a także w celach analitycznych i statystycznych, administratorem danych osobowych jest Domiporta Sp. z o.o. z siedzibą w Krośnie, ul. Krakowska 199, 38-400 Krosno. W razie wyrażenia stosownej zgody Pani/Pana dane będą przetwarzane także w celu kierowania do Pani/Pana informacji o innych ofertach zamieszczanych w naszym serwisie oraz w celu kierowania do Pani/Pana treści marketingowych spółki Domiporta i jej Partnerów z branży motoryzacyjnej i finansowej. Uzupełnienie pola formularza „Twój adres email” jest nieobowiązkowe i stanowi zgodę na przetwarzanie wpisanych danych osobowych przez Domiporta Sp. z o.o. (rozwiń)
Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych przez spółkę Domiporta i przysługujących mi prawach znajduje się w Regulaminie i Polityce prywatności

Dane techniczne

  • 2023
  • 10 800 km
  • benzyna
  • 2992 cm3
  • 663 KM
  • Marka

    Ferrari

  • Model

    Pozostałe

  • Pojemność

    2992 cm3

  • Moc

    663 KM

  • Kolor

    szary

  • Liczba drzwi

    2/3

  • Kraj pochodzenia

    Polska

  • Typ nadwozia

    coupe

  • Liczba miejsc

    2

  • Historia pojazdu Sprawdź VIN

Wyposażenie

  • alufelgi
  • tempomat
  • reflektory bixenonowe
  • klimatyzacja automatyczna

Opis pojazdu

Ferrari 296 GTB Salon PL Bezwypadkowy Cesja Leasingu Novitec Carbon Samochód zakupiony w Ferrari KATOWICE, Gwarancja 7 lat ------------------------------------------------------- Samochód pochodzi z polskiego salonu, bezwypadkowy, Oto zupełnie nowe Ferrari 296 GTB, czyli centralnosilnikowy supersamochód z napędem hybrydowym typu plug-in, krótszym i ostrzejszym podwoziem i świeżą stylizacją. Nie bierzcie go jednak za duchowego następcę “taniego” Ferrari Dino tylko dlatego, że pod maską pracuje V6 - ta maszyna z sumaryczną mocą 830 KM i ceną grubo powyżej 1,2 mln zł zdecydowanie nie jest żadnym Ferrari dla ludu. ------------------------------------------------------- Silnik, skrzynia biegów i napęd hybrydowy Silnik to całkowicie nowa jednostka V6 o pojemności 2992 cm3, z podwójnym doładowaniem, wspomagana przez silnik elektryczny umieszczony między nim, a skrzynią biegów - dwusprzęgłowym, ośmiostopniowym automatem. Pomimo pojemności skokowej bliźniaczej jak w nowej jednostce Nettuno od Maserati, silniki te nie są w żaden sposób powiązane. Dość powiedzieć, że Ferrari ma kąt rozwarcia cylindrów 120 stopni, turbosprężarki umieszczone pośrodku pomiędzy głowicami i brakuje tu sprytnej technologii przed-spalania jaką dysponuje Maserati. Oba silniki 296 GTB wysyłają moc na tylne koła. Nie ma tu silników przednich jak w większym SF90. Silnik V6 liczony jako osobna jednostka rozwija aż 661 KM przy 8000 obr./min., co daje najwyższy przelicznik mocy do pojemności (220 KM/ 1 l) wśród aktualnie produkowanych silników. No, może z wyjątkiem Koenigsegga Jesko, ale trudno go w tym momencie klasyfikować jako model produkcyjny. Wracając do Ferrari, to silnik kręci się do 8500 obrotów i wszystko wskazuje na to, że ten silnik będzie bardzo lubił wkręcanie się do samego szczytu, a o zamuleniu w środku zakresu nie będzie mowy. By osiągnąć takie liczby V6 ma niesamowicie wysoki stopień sprężania, który z kolei wymaga zastosowania nowego typu stopu aluminium w bloku silnika i systemu wtryskowego o ciśnieniu 350 bar. Motor elektryczny dodaje do rachunku swoje 169 KM i 315 Nm momentu obrotowego, co skutkuje mocą zestawu 830 KM przy 8000 obrotów i 740 Nm przy 6250 obrotów. To sprawia, że 296 GTB będzie znacznie mocniejsze niż McLaren Artura. Silnik elektryczny jest połączony ze spalinowym własnym sprzęgłem i może całkowicie się odłączyć od V6, by bezemisyjnie napędzać tylne koła. Prąd zgromadzony jest w baterii o pojemności 7.45 kWh umieszczonej pod kabiną pasażerską. Samochód jest zdolny do pokonania na prądzie do 25 km. Pomimo skomplikowanego napędu masa oscyluje w okolicach 1470 kg - to 35 kg więcej niż w F8 i 75 kg więcej niż konkurencyjny McLaren Artura zbudowany wokół karbonowej wanienki. Czasy przyspieszeń, jak to zwykle bywa w przypadku takich liczb, są ograniczone bardziej napędzaną osią, a nie stricte mocą. 0-100 km/h w 2,9 s (często wspominane jako najszybszy samochód RWD na oponach drogowych) było raczej do przewidzenia, ale 0-200 na poziomie 7,3 s i 327 km/h prędkości maksymalnej robią wrażenie. ------------------------------------------------------- Podwozie i aerodynamika Cały ten nowy osprzęt upakowano w najbardziej kompaktowe podwozie o układzie centralnym jakie Ferrari stworzyło w ostatnich latach. Samochód jest o 46 mm krótszy i ma o 50 mm mniejszy rozstaw osi niż F8 Tributo. Środek ciężkości jest 10 mm niżej, a to głównie zasługa silnika siedzącego o 50 mm niżej w podwoziu. Główna konstrukcja auta jest z aluminium w przeciwieństwie do rywali mających konstrukcję karbonową - mam na myśli głównie McLarena i Maserati. Przy każdym kole znajdują się podwójne wahacze i niesamowite amortyzatory magnetoreologiczne. ------------------------------------------------------- Design i wnętrze Projekt Ferrari 296 GTB jest powiewem świeżości i nawiązuje do historycznego modelu 250 LM z jego pociągłym tyłem i długimi przyporami za kabiną. Oprócz tych wyraźniej zdefiniowanych elementów, 296 GTB wprowadza cały szereg nowych detali wizualnych, które są nowością w seryjnej produkcji Ferrari, nawet jeśli były już widoczne w niektórych limitowanych modelach. Dominuje tu motyw zakrzywionej przedniej szyby, połączony z nisko umieszczoną atrapą chłodnicy i stosunkowo głębokim przeszkleniem, wyszczuplającym boczne elementy nadwozia, które poza pojedynczym bocznym wlotem powietrza są w dużej mierze pozbawione skomplikowanych powierzchni. Pasywne elementy aerodynamiki zostały najwyraźniej ograniczone do minimum, ale na nadwoziu można zauważyć elementy aktywnego pakietu aero, wśród których wyróżnia się tylna skrzydło. Pozostaje ono spójne z dominującą linią tyłu między lampami, jeśli nie jest akurat używane. Podniesione generuje 100 kg docisku przy 250 km/h, a to spora część z 360 kg docisku jakie ogólnie jest generowane w 296 GTB przy tej prędkości. W środku nowe GTB jest dość podobne do SF90 z minimalistycznym, ale obwarowanym ekranami kokpitem ze zredukowaną do minimum liczbą przycisków. Oczywiście kabina ma tylko dwa miejsca jak można się domyślić z kompaktowych wymiarów zewnętrznych auta. ------------------------------------------------------- Marka pojazdu : Ferrari Model pojazdu : 612 Model pojazdu : 296 GTB Kolor : Szary Liczba drzwi : 2 Liczba miejsc : 2 Rok produkcji : 2023 VIN : ZFF99SMB000292210 ------------------------------------------------------- Rodzaj paliwa : Benzyna Pojemność skokowa : 2 992 cm3 Moc : 663 KM Typ nadwozia : Coupe Skrzynia biegów : Automatyczna ------------------------------------------------------- Przebieg : 10 800 km Stan : Używany Zarejestrowany w Polsce : Tak Ma numer rejestracyjny : Tak Serwisowany w ASO : Tak ------------------------------------------------------- * APPLE CARPLAY * BEZPRZEWODOWA ŁADOWARKA DO SMARTFONÓW * BŁYSZCZĄCE FELGI * CAVALLINO ZSZYTE NA ZAGŁÓWKU * CZARNE KOŃCÓWKI RUR WYDECHOWYCH * ELEKTROCHROMATYCZNE LUSTERKO WSTECZNE * GÓRNA CZĘŚĆ KONSOLI ŚRODKOWEJ Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO * HISTORYCZNE KOLORY FERRARI * KAMERA PARKOWANIA * KIEROWNICA Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO + DIODY LED * KOLOROWE DETALE WEWNĘTRZNE * KOLOROWE PASY BEZPIECZEŃSTWA * KOLOROWE SPECJALNE SIEDZENIE O.R * MYFERRARI CONNECT * OSŁONA DRZWI Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO * OSŁONY SCUDERIA FERRARI * PODNOŚNIK ZAWIESZENIA * PRZEDNI SPOJLER Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO * SYSTEM ADAPTACYJNYCH ŚWIATEŁ PRZEDNICH * SYSTEM HI-FI PREMIUM * TAPICERKA SKÓRZANA W KOLORZE ECRU * TYLNY DYFUZOR Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO * WYPOSAŻENIE SPECJALNE * WYŚCIGOWE FOTELE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO * WYŚCIGOWY PODNOŚNIK FOTELA * ZEWNĘTRZNE LISTWY PROGOWE Z WŁÓKNA WĘGLOWEGO * ŻÓŁTE ZACISKI HAMULCOWE ------------------------------------------------------- Dodatki: * Drugi komplet kół - Oryginalnych Ferrari * Felgi NOVITEC * Folia PPF ( FULL FRONT ) + Dyfuzor Carbon * Samochód zakupiony w Ferrari KATOWICE, Gwarancja 7 lat * Sprężyny NOVITEC * Tytanowy Wydech MgMotorsport ------------------------------------------------------- CENA BRUTTO Ustalona cena jest kwotą brutto - Faktura VAT 23% Warunki Leasingowe: wykup(netto): 123 577,24 EUR 48 x 3740,02 euro net. z odstekami odstępne 250 000 zł net. ------------------------------------------------------- KONTAKT Robert | EVO.CLUB ul. Mickiewicza 22, 39-100 Ropczyce TEL: +48 886 - 577 - 666 MAIL:
Napisz wiadomość
WhatsApp: +48 604 - 635 - 100 --------------------------------------------------- Oferujemy kompleksową pomoc w pozyskaniu leasingu na pojazdy! Dlaczego warto skorzystać z naszej oferty? Profesjonalne doradztwo: Nasi doświadczeni specjaliści pomogą Ci znaleźć najlepszą ofertę leasingową dostosowaną do Twoich potrzeb i możliwości finansowych. Szeroki wybór pojazdów: Współpracujemy z wieloma dealerami i firmami leasingowymi ...
Zobacz pełny opis

Informacje o sprzedającym

886577...
Pokaż numer
886 577 666, 570 888 ...
Pokaż numer