Alfa Romeo 147
Alfa Romeo 147
Szukając dobrego używanego i miejskiego samochodu warto się zastanowić nad włoską propozycją, jaką jest Alfa Romeo 147. Ten samochód pozwala kierowcy bardzo wygodnie wchodzić w zakręty, a dość niewielkie rozmiary pomagają mu znaleźć miejsce nawet na bardzo zatłoczonym parkingu. W dodatku Alfa jest bardzo zrywna i potrafi pokazać drapieżny styl na jezdni, co na pewno spodoba się kierowcom lubiącym przycisnąć mocniej pedał gazu. [Alfa Romeo 147 krótka historia] Konstruktorem tego bardzo ładnego samochodu jest Walter da Silva, który po współpracy z włoską marką stał się jednym z ważniejszych konstruktorów koncernu Volkswagena. We Włoszech udało mu się stworzyć samochód, który rok po swojej premierze w 2000 roku zdobył tytuł Najlepszego Samochodu 2001 w Europie. W tym zestawieniu Alfa Romeo 147 wyprzedziła m.in bardzo popularnego na świecie Forda Mondeo. Alfa od samego początku została sklasyfikowana przez niektórych fanów motoryzacji, jako miejski samochód dla kobiet. Prawdopodobnie stało się tak z powodu dość niewielkich gabarytów i delikatnych jak na Alfę kształtów. Prawda jest taka, że pod maską tego samochodu kryję się bardzo wysoka moc, którą z powodzeniem może wykorzystać również płeć brzydka. Samochód Alfa Romeo 147 w 2004 roku przeszedł delikatny facelifting, który poprawił pewne elementy jak oświetlenie i błotniki, a także zmienił wygląd liczników, które dotychczas były umieszczone w charakterystycznych tunelach. Ta zmiana nie wszystkim fanom marki się spodobała, gdyż wielu ludzi uznało liczniki w tunelach za świetny pomysł producenta z Włoch. Produkcja Alfy z numerem 147 skończyła się w roku 2010, a właściciel koncernu, jako jego następczynię przewidział Alfa Romeo Giuliettę. [Alfa Romeo 147 – parametry techniczne] Włoskie Alfa Romeo 147 produkowano w odmiennych wersjach różniących się od siebie mocą i rodzajem silnika. Pod maską mogliśmy znaleźć diesla oraz rozwiązania benzynowe. W 2003 roku na rynku pojawiła się Alfa Romeo 147 3,2 GTA z silnikiem 6-ścio cylindrowym o mocy 250 KM. Jej prędkość maksymalna pozwalała jechać nawet 246km/h, a drogę do setki pokonywała w 6, 3 sekundy. W poszczególnych modelach tego samochodu zainstalowano 5 i 6-ścio biegowe skrzynie automatyczne i manualne. [Alfa Romeo 147 – podsumowanie] Szukając używanego samochodu za przyzwoite pieniądze warto się zastanowić nad tym samochodem. Alfa Romeo 147, jak na czasy, w których się pojawiła była dość dobrze wyposażona, a przy okazji odznaczała się świetnymi parametrami. Silniki diesla w mieszanym trybie zużywały 5-6 litrów na 100 przejechanych kilometrów, co dodatkowo przemawia za kupieniem tego samochodu.
WięcejOglądasz ogłoszenia autoryzowanych dealerów i-BEST
-
Sprawdzona historia
przebiegu -
Możliwość zostawienia
auta w rozliczeniu -
Gwarancja
jakości i-Best