Volkswagen Passat CC
Volkswagen Passat CC
Volkswagen Passat CC to auto dla osób bardziej zamożniejszych, ale też nie dla najbogatszych. Niemiecki koncern postanowił wypuścić na rynek samochód tańszy, stylizowany na luksusowy. W połączeniu z niezawodnością jaką oferuje nam Volkswagen w swoich samochodach możemy być pewni, że Volkswagen Passat CC to będzie jeden z lepszych wyborów w naszym życiu. [Solidnie wykonany] To co urzeka w samochodzie Volkswagen Passat CC, to przede wszystkim solidne wykonanie. Jeżeli będziemy dbali o serwis samochodu w postaci wymiany oleju, starych linek, uszczelek czy klocków, to auto odwdzięczy nam się długotrwałością. Nie bez przyczyny niemieckie auta są zawsze w czołówkach pod kątem sprzedaży, wygody czy bezpieczeństwa. Volkswagen Passat CC nie odstaje im na krok. Samochód jest dostępny w wersji oryginalnej, która została wyprodukowana w 2008 roku i w wersji po 2012 roku z faceliftingiem w postaci nowych LED-owych lamp, a także z nowym pasem przednim i tylnym. [7 silników do wyboru] W samochodzie zastosowano 7 różnych silników. 4 benzynowe i 3 diesla. Z tych drugich wszystkie są w litrażu 2.0, lecz każdy z nich ma inną moc: 140, 170 i 177 koni mechanicznych. Jednakże najbardziej dynamicznie auto zachowa się z silnikiem benzynowym 3.6 V6 o mocy 300 koni mechanicznych. Volkswagen Passat CC z tym motorem do setki przyśpieszy w 5,6 sekund i pojedzie prędkością maksymalną 250 km/h. Auto osiągnęłoby z tym silnikiem dużo więcej, jednak producent nakłada blokadę, by nie przeszarżować na drodze. [Po co jest blokada?] W Polsce mało kto jeździ z taką prędkością, częściej można spotkać samochody pędzące ponad 200 km/h na niemieckich autostradach, gdzie nie ma ograniczeń prędkości. Jednakże producent woli być bardziej odpowiedzialny za kierowców i nakłada im ograniczenia, by nie kusiło pędzić na przykład 300 km/h, bo skutki takiego rajdu byłyby opłakane. Takie ograniczenie niemieccy producenci ustalili między sobą, nikt ich nie nakłaniał. Jednak po czasie zrezygnowano z niego, a blokadę elektroniczną montuje się w niektórych autach. Przede wszystkim jest to wygodne z dwóch powodów - przy tego typu prędkościach można stosować uniwersalne opony, a także tarcze i klocki hamulcowe. Na przykład Audi R8 V10 ma silnik Lamborghini Gallardo o pojemności 5,2 litra i mocy 525 koni mechanicznych. Auto pojedzie 315 km/h. To sprawa bardziej prestiżowa niż pożyteczna.
WięcejOglądasz ogłoszenia autoryzowanych dealerów i-BEST
-
Sprawdzona historia
przebiegu -
Możliwość zostawienia
auta w rozliczeniu -
Gwarancja
jakości i-Best